viernes, 19 de febrero de 2010
jueves, 18 de febrero de 2010
Airmighty
La muy esperada revista Airmighty Aircooled VW Lifestyle Megascene ha llegado y está disponible en Volkstuning (14.50€ + gastos envío).
Esta revista ha sido publicada por el famoso Niels Timmerman de www.airmighty.com con la ayuda de sus amigos del Mundillo VW Europeo.
Como estaríais esperando de Niels, la calidad tanto del material como de las fotos son de 1ª.
La revista estará disponible cuatrimestralmente así que asegurate la reserva de tu copia!
Airmighty
The long awaited Airmighty Aircooled VW Lifestyle Megascene has arrived and is inmediately available at Volkstuning (14.50€ + shipping).
This magazine has been published by the famous Niels Timmerman from www.airmighty.com with the help from his friends at the European VW Scene.
As you have come to expect from Niels, the quality and the pictures are second to none.
The magazine will be available on a quarterly basis so make sure you reserve your copy!
miércoles, 17 de febrero de 2010
´66 type 2
Hoy os presentamos el proyecto de nuestro amigo Lee del equipo Volkstuning quien está preparando su T2 del ´66 para la temporada 2010, proyecto el cuál incluye rebajada de suspensión, un buen y potente motor, eliminación de la reductora y un gran sinfin de detalles que os iremos mostrando según evolucionen, asi que esteis conectados!
´66 type 2
Some of the body work in this case the batery tray has been replaced, the botton left corner has also had filler removed and the panel and repaired properly. All these will soon be prepaired for paint!
lunes, 15 de febrero de 2010
´61 sunroof
Los laterales tb se han cambiado, pero en éste caso se han cambiado por unos laterales más anchos, si has intentado montar un motor 1600cc o más grande en un escarabajo de los 60 sabrás muy bien que cuesta y éstos laterales hay que doblarlos e incluso cortarlos para que entre bien el motor, como para éste proyecto tenemos pendiente un Motor Stroker decidimos solucionar este problema desde el principio.
´61 sunroof
The engine side trays also required replacement, here we decided to fit the narower type of tray available as the plan is to fit a stroker engine which is wider than standard, ask anyone who has fitted an 1600cc or larger engine to an early 60 bug and they will tell you that they do not fit without a lot of bending and cutting.
´61 sunroof
The same repairs were required to the left hand side of the car, at this stage we have also fitted our hi pack kits, this allow easy access to the carbs and if done right look factory, but the best reason for fitting is to make fine tuning and changing spark plugs easy, these kits are available from Volkstuning.
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